Kedim Dali

PitaPata Cat tickers

20 Temmuz 2009 Pazartesi

yaz ayı/kilo sayım ayı


Ee tabii, yaz deyince ne gelir aklımıza. Öncelikli olarak tatil sonra da düğün dernek. Bunlardan sonra da bir bayan isek eğer “kilolarrrr”. Aman şimdi herkes öff çekiyor biliyorum, ince, normal, kilolu, balıketli, şişman fark etmiyor her bayan gibi ben de aldığım kilolardan muzdaripim :(
Kilo alma sebebim ise güzel, sigarayı bırakmış olmam. Tam 6 ay 10 gün önce bırakmak için bir merkeze gittim ve o gün bugündür içmiyorum. Kendimle gurur duyuyorum. Sigara içmek istemedim mi, zaman zaman içmek istedim. Özellikle de bir şey beni üzüyor veya kızdırıyorsa… Aslında bilen-yaşayanlar söyler hep, sigara içen birinin sigara aklından hiç çıkmazmış bıraksa da bir ömür boyu aklımıza düşermişşş!! Benim de o hesap işte :) neyse sigarayı bırakırken 7 kilo aldım :( Bu ne demek? Yeni ve az giyilmiş olan giysilerimin hiçbirine giremiyor olmak. Yaz ayları malum düğün dernekler başladı! özellikle düğüne gidecek oldum, bir baktım ki cici cici duran pantolon veya elbiselerimin içine giremiyorum. Sevgilim M.Ö. de şöyle bir yorumda bulundu:” istersen bolca bir elbise al da belki seneye 2.defa giyme şansın olur”. Güler misin ağlar mısın, kızar mısın ne yaparsın???? İşin kötü tarafı düğünlerden sonra en sonunda beklediğim tatile çıkacağız. Uufff bikini, kilo, yağ, selülit, portakal, ege, deniz, güneş, kumsal …..ooooh olsun varsın, sağlık olsun… :)

2 yorum:

  1. Ben de yılbaşında sigarayı bıraktım. Ve 6 kilo alarak şu anda hayatımın en kilolu dönemindeyim. Yazlık pantolarımın hiçbiri olmuyor. Allahtan bolca elbise almışım da zamanında, şimdi bol bol giyiyorum :)Boşver sağlık çok daha önemli, kilo nasıl olsa verilir.

    YanıtlaSil
  2. evet canım! ben de aynı fikirdeyim, darısı bırakmak isteyip de bırakamayanalrın başına :)

    YanıtlaSil