Kedim Dali

PitaPata Cat tickers

29 Ağustos 2009 Cumartesi

Bahçe Düzenleme



Bugün en sonunda hep istemiş olduğum bahçemizin duvarındaki yeşilliği budadık :) aslında çok güzel uzamıştı ama çerçöp içinde (malum insanlarımız ya yere atar çöpünü ya da çalılığa sıkıştırır), kurumuş dallar serseri görümündeydi adeta. bu yabanilikten diplerini de temizleyemez olmuştum. aslında daha önce bahçıvan geldiğinde budanacaktı ama üst komşumuzu kırmadık budattırmadık, ama yok sonunda bugün tertemiz oldu :) karşı komşumuz Bay A. ve yardımcım E. ile birlikte budadık, mahalleyi batırdık sonra da temizledik suladık! bir de uzamış olan çimimizi biçtik, taze çimen kokusu ne hoş!!!









Bahçemi ve bahçem ile ilgili bir şeyler yapmayı gerçekten seviyorum. Öyle ki yakın zamanda serdirmiş olduğum halı çimimi kendim sulamayınca iyi sulanmadığını düşünüyorum. Geçen Assos seyahati dönüşü çimlerimin, ortancalarımın ve minik geç ekilmiş cam güzellerimin bana küskün küskün baktığını görünce çok üzüldüm. Mümkünse zamanım varsa her türlü bakımlarını ben yapmalıyım. haaaaaaaa bir de ben yokken güllerimi budamışlar çok kızdım, küserlerse yaktım çırlarınıııııı ...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder