Kedim Dali

PitaPata Cat tickers

1 Mart 2010 Pazartesi

6.haftada ilk belirti : BULANTI :(((


aman nazar ettim kendime dostlar!
bulantım filan yok derken dün akşamdan beri bir ekşime, midede rahatsızlık, keyifsizlik ve inanılmaz bir baş ağrısı vardı ki bunun sebebinin lodos olduğunu zannediyorum. akşamdan beri reiki veriyorum kendime 19:30 dan sabah 7:00 e kadar uyudum ve sabah yine aynı mide haraketleri beni karşıladı....artık tamam: başımda mı dönüyor ne, filan derken mod'a girdim. ama neyse ki sabah muhteşem bir TV programına denk düştüm. psikolog D.Ö. adlı bir konuğu vardı Hülya Avşar'ın. bu programın her zaman takipçisi de değilim, ama midem kötü kafam dağılsın diye bakınırken dikkatimi çekti ve sonuna kadar dinledim. çok keyifli ve bilgi dolu bir sohbetti.
http://deryaozturk.com.tr/index.asp
bu sohbetten sonra kendime azcık çekidüzen verdim. ve toparlanıp işe geldim, döen döne midem ile işteyim ve mutluyum....

not: reiki vermek,tüm hamilelik şikayetlerinin azalmasına yardımcı oluyormuş..başka güzel yanlarının yanı sıra :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder