Kedim Dali

PitaPata Cat tickers

29 Mart 2010 Pazartesi

10.hafta ve dr kontrolümüz

Geçen hafta perşembe sabahı (25mart) aç karnına DR a gittik. Aç gitme sebebimiz tiroit bezim için salgılanan TSH hormonumun ölçümü yapılması gerekiyordu. Ayda bir mutlaka yaptırmam gerekiyor, değerlerimdeki normal dışı oynama bebeğin sağlığını bozabilir. Bunu düşünmüyoruz, çünkü sonuçlarım gayet güzel çıktı. Ayrıca jinekoloğum bebeğin gelişimini normal buldu, maşallah! Kendisini dolgun fasülye olarak nitelendirip, 32,9 mm olarak ölçtü! Çok enteresan ama varlığını orada görmesem ve midem bulanmasa hamile olduğumu anlamayacağım. Sanki gıda zehirlenmesi geçiriyorum da tüm gün midem bulanıyor gibi... Mini G bize el salladı, elleri şekillenmiş ne enteresan bu kadar minicikken ilk kafa ve eller beliriyor! kalbi atmaya başlamış, var ve atıyor yani ..sonra haraketli sanırım suyun içinde olduğu için duramıyor- haha kıpır kıpır kıpraşıyor...Dr Hanım, azcık daha sabretmemi mide bulantılarımın azalacağını iddia etti. aslında bitsin istiyorum, ama bi sabah bulanmasa korkuyorum acaba bi şey mi oldu diye? neyse, alışacağım herşeye :)  2 hafta sonra da ikili test randevumuz var, endişeleniyorum sanırım her anne adayı gibi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder