Kedim Dali

PitaPata Cat tickers

3 Nisan 2010 Cumartesi

11. hafta son durum :)


Bu hafta kendimi biraz daha iyi hissetmem gerekirken sanki daha  da bulantılı geçti... öyle ki bu sefer de bulantımın artmasından doğan bir sorun mu var diye düşünmeye başladım.. ama sanırım bu tip endişeler hamileliğin getirdiği hüsnü kuruntular :)

Başka endişeler de duymuyor değilim, sevgili M.Ö. 'e söyleyince de bana güzel şeyler düşünmem gerektiğinden bahsediyor... Ben de biliyorum, ama  aklıma geliveriyorlar işte , napayım... ne gibi mi? mesela bebeğin sağlıklı olup olmaması, ters giden bir şey olursa anlayıp anlayamayacağım, doğmasal veya genetik bir hastalık olur  mu acaba, fiziksel bir sorun olur mu acaba vb....


Bu ara olan endişelerimin bir kısmı 10 gün sonra,  ikili test yapıldıktan sonra biraz yok olacağını umut ediyorum. Ve tüm anne adaylarına ve bebeklerine sağlık ve güzel enerji diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder